tisdag 24 januari 2012

K...k...k...kaaaaaallt!

Är vad Önska just nu tycker om snön. Mot slutet av kvällspromenaden med Mammutarna stod hon bara och skakade på en tass i taget och såg alldeles ynklig ut! Det var inte alls kul längre. Innebär det här att tösen nu måste ha strumpor som matchar chihuahua täcket? Hjälp!

Vi har tränat mer på inkallning ute, vissa gånger går det hur bra som helst, andra gånger lallar hon iväg för sig själv och är nästan okontaktbar. Inne är det inga problem och jag är ganska övertygad om att hon nu hör skillnaden på "Önska" och "kamelhårsmammelucker".

Annars tycker jag verkligen att tösen har blivit större, både i vikt och höjd..men det kan ju såklart vara jag som inbillar mig att skillnaden är betydlig. En vägning får hur som helst planeras in i veckan.

Just nu leker damen hela havet stormar i sängen, tydligen har jag lagt mig på ett ben och måste därmed omedelbart avlägsna mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar