tisdag 17 januari 2012

Första dagen

Morgontrött fislisa! Väckte mig vid 12 på natten med nosduttar och tassar i ansiktet och en massa gos - ut och kissa! Sedan sussade hon resten av natten fram tills klockan 7 där det var dags igen. Duktigaste tösen!

Under dagen var här en del besök - faktiskt för att egentligen träffa illrarna men ja, vem kan motså en liten valpis! Önska fick presenter och ännu mer bus och kel och verkade ganska så nöjd med livet helt enkelt!

Dessutom fick hon träffa iller för första gången! Ludde hoppade in i köket när vi kom hem från en promenad och eftersom jag litar så pass mycket på Ludde och Önska var så nyfiken lät jag dem hälsa. Luddes långa snok sniffade igenom tösen grundligt, tror även han körde in snoken i hjärnan på henne. Men han var oerhört snäll och Önska tyckte det hela var rätt spännande. Därefter rullade Ludde ihop sig i Önskas filt, och Önska somnade i puffen bredvid. Det blev liksom ingen mer action där.

Senare fick hon träffa Daisy och Kan Själv. Har nog aldrig sett Daisy så intresserad av något i hela sitt liv! Sniffettisniiiiff! Men Önska var trött och Daisy blev lite väl intresserad i Önskas öra för att jag ville låta dem hållas. Kan Själv var snäll, men lite väl intresserad av henne p.ga sin brunst... vet inte riktigt hur han tänkte där... men tjej som tjej var tydligen mottot!

För skojs skull och för att Önska verkade vilja hitta på nått började jag klicka in henne lite, och sedan klicka för "sitt" - hon förstod vad det hela handlade om nästan på en gång - min smarta lilla tös!

Kameran gick även varm här hemma under besöken som var - så här kommer lite bilder - de flesta tagna av Veronica.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar