lördag 16 april 2016

Ett fort med vallgrav och krokodiler

Hormoner. Jag hatar hormoner. Har jag förresten sagt att jag hatar hormoner? Intensivt och innerligt hormonhat.

Återigen befinner jag mig i sällskapet av inte en men två damer som har så mycket hormoner i kroppen att de formligen sprutar ut genom öronen och fyller min lägenhet till ungefär takhöjd. Jag och Lus har byggt ett fort av soffkuddar, köksstolar och ikeakassar där vi bunkrat upp med mat nog för att klara oss ungefär en vecka. Skulle ingen hör något från oss efter utsatt tid så har vi antagligen drunknat. Eller halkat på en hormon och brutit nacken.

The twisted sisters är inte ett enda dugg mindre twisted än sist. Snarare tvärtom. Värre. Oändligt mycket värre och porrsurfandet som de bedriver i både soffa och säng har nog nått nya höjder. Maracasklapprandet är så intensivt att grannarna redan knackat på tre gånger och undrat om jag måste leka med slagborren under precis dygnets alla timmar. Porrflåsandet driver mig fullkomligt från vettet eftersom det, förutom för den högljudda äckelfaktorn, även orsakar ett ytterst otrevligt korsdrag rätt genom lägenheten. När de inte struttar runt med pirriga porröron och undanvikta svansar och spänner sig likt tranor under parningssäsong så juckar de lite trevande mot varandras näsor/bröstkorg/baktass/öra/öga eller sitter på varsin sida om mig och porrflåsar mig i örat.

Därav fort. Till mig och Lushund. Med vallgrav och krokodiler. Och elstängsel. Och vi tänker inte komma ut tills det här är över. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar