fredag 3 oktober 2014

Familjefotografering

I augusti så tuffade vi på utställning i Eskilstuna och där mötte Bästa Tant P och Herr Svarträv upp oss i egenskap av hejarklack/förnedringskommitté/hovfotograf. Efter snigels flyguppvisning varv i ringen gav vi oss ut på en skogstur där Bästa Tant P gjorde sitt allra bästa för att föreviga vår lilla familj. Jag vet inte vem av oss som var svettigast efter bravaden men jag är ganska säker på att jag var den som hade flest hästmyror i byxorna eftersom jag skakade ut myror ur byxbenen ungefär var annan mil under hemvägens bilfärd till mina kära medtrafikanters irritation.

Så här kommer en hel hög med familjebilder från den tiden vi "bara" var tre! Tack bästa hovfotograf! Du vet att det börjar bli dags för en ny omgång med tanke på tillökning å allt sånt va?

(Lushund är inte fullt så lik en heffaklump i verkligheten vill hon å det bestämdaste hävda, inte fullt så lik. Så det så.)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar