onsdag 21 maj 2014

Tio månadersSnigeln

Den 17 maj blev Snigel hela tio månader! Vart har tiden tagit vägen? Jo, jag vet. Man brukar liksom alltid säga så. Men i det här fallet menar jag det verkligen! Vart tog den vägen? Hon var i storlek med ett halvt mjölkpaket för en kvart sen och lika luddig som det där luddet som blir inne i torktumlaren liksom. Ben hade hon inte heller utan tultade mest runt som en liten vaggande gråsugga. Svansen såg ut som en piprensare från nederst i rea korgen på panduros pysselhörna.






Och nu, 8 månader senare så ser hon ut så här! En alldeles utomordentligt vacker liten fröken, särskilt de dagar öronen uppför sig, om jag får lov att säga det själv.



















3 kommentarer:

  1. Oj, vilken bra och rolig blogg du har!!
    Jag hittade din blogg nyss och jag har skrattat som attans när jag läst dina inlägg:) Du skriver jättebra och roligt, jag kommer definitivt följa din blogg.

    Mvh Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du hittat hit och hemskt mycket tack för berömmet :D

      Radera
  2. Vilket charmigt namn! Jättesöt är hon med! :)

    SvaraRadera